joi, 11 aprilie 2013

Cunoasterea de sine - primul pas catre fericire !


Ploua . De cand n-am parte de el , ploua in continuu.

Simt un gol imens in interiorul meu. Sa fie oare dragostea neimplinita motivul pentru care simt asta ?
Imi place ploaia , imi aminteste de faptul ca singuratatea mea este impartasita de catre natura. Nu mai sunt singura. Zambesc.

Stropii acizi dizolva incet si sigur bucata cu bucata din sufletul meu. Il descompune. Poate e cazul sa-i dau foc ? Nu , ar fi prea simplu, prea usor. 
Ma chinuie , ma chinuie gandul legat de el. Vreau sa-l uit, nu pot. Poate are dreptate cand zice ca n-a trecut suficient timp.

Vina. Asta simt.

Ieri, mergand la psiholog i-am cerut sa-mi faca un test de personalitate. Verdictul final : Extravertit-Senzorial-Ganditor-Perceptiv.

“ Ce o mai fi si asta ?! “ , m-am intrebat.

   Raspunsul n-a intarziat sa apara. 
 - Esti optimista, spontana, te bucuri de clipa prezenta , exclama doamna.

“  Optimista ?! daca as fi una , as mai sta asezata pe canapeau de langa geamul care duce catre o strada pustie la capatul careia creste un arbore cu flori mov ?  Nu, nu cred. Optimismul meu a disparut, a disparut si fata vesela din mine. Mi-au fost furate. Nu mai stiu cine sunt “ , imi zisem in gand.

Indreptandu-mi privirea catre biroul doamnei , o rog sa continue.
 - Accepti lucrurile asa cum sunt  .
“ Da !! Cred ca asta e problema mea, poate ar trebui sa lupt pentru ceea ce am in fata “ , ma uit la florile mov , zambesc ... si astept continuarea.
 - Esti lipsita de prejudecati si esti toleranta , pragmatica, gasesti repede solutii logice la orice situatie. 
 - Nu pot sa neg asta , o spun  cu o voce linistita, privind in continuare copacul.
 - Tipul dat de oameni sunt foarte populari si relaxati in majoritatea situatiilor mondene 

Pentru o clipa m-am oprit din ceea ce faceam, ridicandu-ma in picioare si cu o privire pierduta cautam o usa. Sa fie usa din partea vestica a camerei sau caut o usa sa evadez din lumea reala si sa-mi creez o lumea a mea, una mov.
De ce mov ? Pentru ca are un efect antiseptic si purificator. Inseamna echilibru. 
Am nevoie sa-mi lecuiesc ranile inflamate, sa-mi curat sufletul sa pot merge mai departe. Am nevoie de acea lume , ca sa-mi gasesc echilibrul. Nu cer mult, vreau FERICIRE.