luni, 15 aprilie 2013

Confuzie


A fost o dimineata superba . In sfarsit am simtit cum primavara imi curge prin vene. Chiar de la prima ora am zambit prin somn razelor de soare. Le simteam cum imi gadila pleoapele. Am deschis ochii si ma simteam fericita. De mult timp nu am simtit atatea emotii intr-un singur loc adunate.

Tristete.
Fericirea mi-a fost umbrita de o tristete deja cunoscuta. A fost suficient o singura clipire din ochi, ca sa mi-i invadez cu lacrimi.
Iar vantul s-a indesit, aducand cu el nori. La inceput erau albi, chiar imi placea sa-i admir, incercam sa descifrez diferite figuri formate din ei. Insa treptat deveneau tot mai inchisi si mai intunecati.

Ploua.
 “ Se spune ca ploaia este mai rece atunci cand in suflet te doare “.  Cu siguranta. Cum nu poti controla ploaia, asa si durerea ... vine , se aseaza la masa pustie din sufletul tau, intinde o mana deasupra ei si cu cealalta mana scoate un cutit cu care trece printre degete ... iar de fiecare data cand rateaza spatiul dintre ele, te injunghie. Atunci simti  durere. Una care n-o poti controla, n-o poti evita. Una, care nu-ti ramane decat sa o infrunti.

Cum sa o infrunti ?! Nu stiu !!!
Poate in timp vor veni si solutii, insa pana atunci va ploua.