vineri, 3 mai 2013

Vise



Visele sunt precum niste ingeri, care tin raul departe de mine.
Iubirea este lumina care alunga cat mai departe intunericul din el, din sufletul meu.
Sunt atat de indragostita de tine incat te-am facut scopul meu, renuntand la lucrurile frumoase din jur.

Nici n-am realizat cum dintr-odata totul s-a prabusit. Totul a disparut .
Se spune ca iti este dor de amintirile legate de acea persoana, nu de ea  insasi. Nu stiu ce sa cred, una stiu ... imi este dor.
Imi este dor chiar si atunci cand imi vorbesti. N-am incetat sa-ti simt lipsa de cand ai decis sa pleci.

Ura. Asta a fost subiectul despre care am vorbit.
Si ti-am zis ca n-as putea sa te urasc. As putea sa te evit, sa te uit, dar niciodata sa te urasc.
Recunosc, urasc patul in care dormi, caci are imprimat mirosul tau. Iti urasc  asternuturile, pentru ca doar ele te pot imbratisa. Oglinda, pentru ca doar ea te poate vedea asa cum esti. Lucrurile care le poti atinge si pe care iti lasi amprenta. Urasc oamenii care te pot vedea si-ti pot strange mana. Dar nu si pe tine.

Visele. Locul unde noi vom fi mereu impreuna.
Visez.