vineri, 24 mai 2013

Jocuri





-          Eu te-am iubit
-          Tu m-ai iubit ! Ma mai iubesti ?
-          Vrei sa te mint ?
-          Eu te iubesc necontenit !
-          Iubeste-ma la infinit !

-          Eu te iubesc!
-          E prea tarziu !
-          E tulbure  , nu-i straveziu !
-          Ce-i tulbure ,eu nu’nteleg ?
-          Iubirea ce incerc s-o neg !

-          As vrea sa-mi spui ca nu visez .
-          Hai vino sa te-mbratisez !
-          Hai spune-odata , nu trisa !
-          Nu pot sa-ti spun , s-ar finisa !

-          Ce-ar insemna sa se termine ?
-          Iubirea noastra cu buline !
-          Deci tot ce simt sunt doar iluzii ?
Si am nevoie de perfuzii ?

-          Tu ai nevoie de iubire!
-          Care ma duce la orbire ?
-          Tu ai nevoie de’o schimbare
-          Nu am nevoie de’ajutoare .

-          Eu am nevoie doar de tine
Sa fii aici , chiar langa mine
Sa-mi spui ca chiar de ploua afara
Iubirea ce mi-o porti nu e bizara.





Un comentariu:

Anonim spunea...

Încearcă rima încrucișată, cred că ar fi mai bine pentru stilul tău