luni, 17 iunie 2013

Singuratate

Singuratatea doare .
Arde din interior. Te  macina mai tare,  atunci cand crezi ca ai trecut de acest capitol.
Vreau sa stiu ca-ti pasa. Vreau sa stiu ca vei fi alaturi . Daca nu mereu, atunci macar o vesnicie.
Vreau sa ma salvezi de mine insami. Scapa-ma de aceasta povara.
Lumineaza-mi mintea ratacita. Arata-mi ca sa pot invata .
Deseneaza-mi ceea ce nu inteleg. Coloreaza-mi ceea ce crezi ca este mai important.
Raspunde intrebarilor lor mele cu fapte , cuvintele sunt de prisos. Ne intelegem mai bine cand tacem. Privirile noastre vorbesc pentru noi.
Picteaza-mi dorintele tale. Eu voi incerca sa deslusesc misterul din ele.
Iubeste-ma !  Iar daca vei inceta s-o faci , fa-ma scopul tau.
Eu voi fi aici si acum,  si peste 5 ani. Voi astepta sa mi se materializeze dorintele.