duminică, 28 iulie 2013

Salut ! te-am asteptat

Furtuna. Ma stapaneste, ma umileste, ma ingenuncheaza, ma face roaba sa. Sunt roaba propriilor alegeri.
Am ales sa te fac fericit prin simpla mea disparitie. Dispar incet din peisaj. Dispar din tot ceea ce am fost odata, dispar din vizorul tau , dispar din viata mea.
Am ales sa plec cand aveai nevoie de mine. Am ales sa plec pentru ca ceea ce auzeam, imi cutremura starea sufleteasca si ma chinuia mai mult decat atunci cand stiam ca ma urasti.
As fi putut fi cea mai fericita femeie alaturi de tine, dar nu stiu cat de fericit ai fi fost tu.
Si totusi am plecat.
Am plecat fara sa stiu daca-ti doreai asta.
Egoism.
Ma caracterizeaza.
Insasi existenta mea este o greseala a vietii mele. Ma urasc cu desavarsire pentru ceea ce am ajuns fara tine.
Si poate intr-o zi , poate in 5 ani, lucrurile vor sta altfel , incat la "salut !mi-ai lipsit " , mi-ai raspunde " salut ! te-am asteptat ".