marți, 9 iulie 2013

Ploaie de vara

Si cerul s-a'mpartit in doua 
De ieri a inceput sa ploua 
O ploaie lunga, chinuita 
Fiind la fel ... dezamagita

Isi varsa peste toti furia 
Stingand in suflet agonia 
Caci undeva in departare 
Visez la el, visez la mare.

Visez la ce a fost odata
Cand tu baiat, si eu o fata
De mana noaptea ne plimbam 
Unul pe altul ne aveam.

Dar totul are un sfarsit
Si nu e unul fericit
Iar ploaia cade neincetat 
Sa stii ca inca n-am uitat.

Eu n-am uitat ce este dor 
Cand iti spuneam ca te ador 
Si apareai tu de cu zor 
In vise dulci, multicolor.


Umarul tau mi-l intindeai
Ocrotitor ma cuprindeai
Si imi spuneai ca tot ce-ai vrea 
Este sa-ti fiu alaturea.

As vrea sa stii ca imi lipsesti
Si-n tot ce ating, te regasesti
Inchide ochii , vei simti
Cu'mi bate pulsul inimii.

Ea bate tare, pentru tine
Si-n intregime-ti apartine
Poti sa o legi de-o piatra tare
Nu mai e loc de renuntare.

2 comentarii:

Mitruţ spunea...

A meritat să continui :) big Like

Anonymous spunea...

Multu :)