marți, 17 decembrie 2013

Pasari zburatoare


As vrea sa-mi petrec ultimele zile din viata prin terminalele lungi ale diferitor aeroporturi din diferite colturi ale lumii.
As renunta sa lupt cu boala, care inevitabil, mai devreme sau mai tarziu imi va fura dorintele.
Asa ca mi-as dori sa fiu acolo sus. Acolo unde orice gravitatie interioara poate fi sfidata.
Acolo unde soarele imi va straluci in ochi si jucaus imi va atinge fata. Iar eu voi zambi de fiecare data de parca ar fi pentru prima oara.
Mi-as dori sa simt acel gol in stomac la decolare, de fiecare data cand viata se va scurge mai repede decat ar fi cazul, iar zilele se vor transforma in ore.
As vrea sa urmaresc nenumarate spectacole de apus de soare. Sa ma delectez cu combinatiile inimaginabile de culori si sa ma bucur precum un copil mic de o ciocolata.
Iar la sfarsit de acest drum, sa aud aplauzele oamenilor dragi, precum cele ale calatorilor la aterizare.
Nu voi lasa ca acest ultim zbor sa-mi fure fericirea. Eu zbor.